Uwagi, wnioski, spostrzeżenia.

Jesteśmy wdzięczni za wszelkie uwagi dotyczące naszej przychodni. Uważamy iż Państwa spostrzeżenia są dla nas bardzo cenne i pozwolą nam na podniesienie standardu naszych usług.

Pragniemy aby nasza dewiza "Dobro pacjenta jest najważniejsze" nie była pustym frazesem.

Pragniemy aby personel przychodni otoczył naszych pacjentów opieką w ciągu całej wizyty w przychodni.

W szczególności prosimy lekarzy aby :

  • tłumaczyli pacjentowi w przystępny sposób stan zdrowia pacjenta oraz wykonywane zabiegi. Najlepszym sposobem przekazywania informacji jest obraz. Dlatego prosimy lekarzy o rysowanie podczas rozmowy oraz wykonywanie zdjęć fotograficznych.
  • przedstawiali pacjentom pełen obraz stanu jamy ustnej
  • tłumaczyli wpływ próchnicy na ogólny wpływ zdrowia człowieka
  • przedstawiali pacjentom warianty leczenia i omawiali z pacjentem ich wady i zalety tak aby pacjent mógł świadomie podjąć decyzję, który  wariant wybrać
  • przedstawiali pacjentom plan leczenia tak aby pacjent wiedział jak długo będzie trwało leczenie,  ile zajmie wizyt i jaki będzie szacunkowy koszt leczenia.

Zwracamy się z prośbą o składanie Państwa uwag :

  • Przez Internet: e-mail  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • Telefonicznie do współwłaściciela Pana Przemysława Bartczaka nr 502 217 403. 

Staramy się reagować na Państwa uwagi jak najszybciej. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek uwagi na temat pracy rejestracji, lekarza, asystentek prosimy o kontakt z nami.

W przypadku braku reakcji na Państwa reklamację w ciągu 5 dni roboczych reklamacja automatycznie zostaje uznana.