Na skróty
-
Kontakt
-
Cennik
-
Ortodoncja
-
Implanty
-
Leczenie bez bólu
-
Leczenie w narkozie
-
Leczenie dzieci
-
Leczenie kanałowe
-
Protetyka
-
Chirurgia stomatologiczna
-
Tomografia 3D
Uwagi, wnioski, spostrzeżenia.
Jesteśmy wdzięczni za wszelkie uwagi dotyczące naszej przychodni. Uważamy iż Państwa spostrzeżenia są dla nas bardzo cenne i pozwolą nam na podniesienie standardu naszych usług.
Pragniemy aby nasza dewiza "Dobro pacjenta jest najważniejsze" nie była pustym frazesem.
Pragniemy aby personel przychodni otoczył naszych pacjentów opieką w ciągu całej wizyty w przychodni.
W szczególności prosimy lekarzy aby :
- tłumaczyli pacjentowi w przystępny sposób stan zdrowia pacjenta oraz wykonywane zabiegi. Najlepszym sposobem przekazywania informacji jest obraz. Dlatego prosimy lekarzy o rysowanie podczas rozmowy oraz wykonywanie zdjęć fotograficznych.
- przedstawiali pacjentom pełen obraz stanu jamy ustnej
- tłumaczyli wpływ próchnicy na ogólny wpływ zdrowia człowieka
- przedstawiali pacjentom warianty leczenia i omawiali z pacjentem ich wady i zalety tak aby pacjent mógł świadomie podjąć decyzję, który wariant wybrać
- przedstawiali pacjentom plan leczenia tak aby pacjent wiedział jak długo będzie trwało leczenie, ile zajmie wizyt i jaki będzie szacunkowy koszt leczenia.
Zwracamy się z prośbą o składanie Państwa uwag :
- Przez Internet: e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - Telefonicznie do współwłaściciela Pana Przemysława Bartczaka nr 502 217 403.
Staramy się reagować na Państwa uwagi jak najszybciej. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek uwagi na temat pracy rejestracji, lekarza, asystentek prosimy o kontakt z nami.
W przypadku braku reakcji na Państwa reklamację w ciągu 5 dni roboczych reklamacja automatycznie zostaje uznana.